Re: SyQuesty

Autor: Hubert DEPESZ Lubaczewski (DEPESZ%PLEARN.BITNET_at_plearn.edu.pl)
Data: Sat 21 Oct 1995 - 11:01:42 MET

On Fri, 20 Oct 1995 18:23:31 +0100 Krzysztof Foit said:

>Z pewnoscia nie polecam SyQuesta. W firmie komputerowej, gdzie pracuje moj
>znajomy, mieli wiele klopotow z tymi urzadzeniami i to nie tylko ze strony
>nosnika, ale rowniez samego napedu. Mnozyly sie reklamacje.
>Polecam natomiast napedy MO 3,5".
>
> Krzysiek

hmm, naped MO jest stosunkowo drogi (u mnie w firmie ok. 30mln) i malo wydajn y
 (230 MB). Polecam raczej jakies rozwiazanie IOMEGI. np. ZIP'a czy po prostu Be
rnouliego.

| Hubert DEPESZ Lubaczewski : |
| Email : depesz_at_plearn.edu.pl, winnie_at_mercury.ci.uw.edu.pl |
| Smail : p.o.box 83, 02-495 Warsaw 122 Poland |
| Phone : 48 2 6626141 |
| http://venus.ci.uw.edu.pl/users/depesz/index.html |