Re: karta graficzna - jaki to chipset

Autor: Chris Labanowski (chrisl_at_gazeta.pl)
Data: Tue 17 Oct 1995 - 12:59:35 MET

Micha/l Ko/lodziejczyk (miko_at_gumbeers.elka.pg.gda.pl) wrote:
: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch) wrote:
: : Jest cos takiego co przedstawia sie jako:
: : Advance Logic Inc ALG-2301
: : Vo1.16A 1024DRAM
: : ALI Quatel Corp.
: : Toto jest na PCI tak ze to cos raczej nowego.
: : W instrukcji nic wiecej. karty niestety, nie ogladalem i nie moge
: : bo jest ona 1000km ode mnie. Czy ktos ma pojecie jaki to moze byc
: : chipset albo z czym toto moze byc kompatybilne? Oryginalne
: : drivery zostawiaja smieci na ekranie... wic W4W
: : pracuje na VGA. Moze ktos chociaz zna dobre programy identyfikujace
: : rozne chipsety?
: : Pawel

: To wlasnie taki chipset - Avance Logic ALG2301. Ja tez mam taka karte.
: Drivery mozesz znalezc na ftp.avance.com
: (!!! - avance a nie advance)

: Michal
: --
: Electronics, Politechnika Gdanska ( Technical University of Gdansk ), Poland
: miko_at_gumbeers.elka.pg.gda.pl http://www.gumbeers.elka.pg.gda.pl/~miko/

kolega ma racje - ten chipset to dokladnie ALG2301 firmy Avance, a jezeli
chodzi o programy identyfikujace zarowno chip glowny jak i przetwornik, to
goraco polecam whatvga.exe z pakietu vgadoc3. Moze nie jest superaktualny,
ale nie widzialem jak do tej pory nic lepszego...mozna tez probowac setup-y
od X-Windows w linux-ie, ale to troche wiecej zabawy :)
                                        Chris Labanowski