Re: karta graficzna - jaki to chipset

Autor: Micha/l Ko/lodziejczyk (miko_at_gumbeers.elka.pg.gda.pl)
Data: Tue 17 Oct 1995 - 09:32:52 MET

Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch) wrote:
: Jest cos takiego co przedstawia sie jako:
: Advance Logic Inc ALG-2301
: Vo1.16A 1024DRAM
: ALI Quatel Corp.
: Toto jest na PCI tak ze to cos raczej nowego.
: W instrukcji nic wiecej. karty niestety, nie ogladalem i nie moge
: bo jest ona 1000km ode mnie. Czy ktos ma pojecie jaki to moze byc
: chipset albo z czym toto moze byc kompatybilne? Oryginalne
: drivery zostawiaja smieci na ekranie... wic W4W
: pracuje na VGA. Moze ktos chociaz zna dobre programy identyfikujace
: rozne chipsety?
: Pawel

To wlasnie taki chipset - Avance Logic ALG2301. Ja tez mam taka karte.
Drivery mozesz znalezc na ftp.avance.com
(!!! - avance a nie advance)

        Michal

--
Electronics, Politechnika Gdanska ( Technical University of Gdansk ), Poland