Re: kompresja dysku

Autor: Jacek Kijewski (mms002_at_loqi03.elka.pg.gda.pl)
Data: Tue 17 Oct 1995 - 13:09:04 MET

On 13 Oct 1995, Jarek Lis wrote:

> Oswieccie mnie,
> czy istnieje jakis on-line kompresor dysku, ktory mozna obsluzyc
> jednoczesnie pod DOS, Win95, OS/2 i Linux'em?

Chyba nie. Pod Linuxa nie ma takowego. Jak sie to dobrze skonfiguruje, to
mozna czytac czesc rzeczy zgzipowanych (np. many) w sposob dosyc
naturalny. Ja w kazdym razie nie slyszalem.

* " Kazda dostatecznie zaawansowana technologia niczym szczegolnym *
* nie rozni sie od magii" *
* *
* Jacek Kijewski, student informatyki, szef i wlasciciel Abakus S.K. *