Re: Jaka siec?

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Mon 09 Oct 1995 - 14:09:46 MET

Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:

> Ja osobiscie nie polecam win95. Jak chcecie mozecie mnie zlinczowac
> (co bedzie trudne ze wzgledu na reakcje obronne) ale uwazam win95 za kolejna
> zabawke firmy majkrosoft, ktora z trudnoscia spelnia wymagania nawet jednego
> uzytkownika. Srodowisko niestety latwo ulega zatykaniu, co w wielu przypadkach
> powoduje zla interpretacje danych przesylanych po kablu.
> Domyslam sie, ze oprogramowanie jest przeznaczone dla DOS, jak wiekszosc
> obecnie pisanych w polsce baz danych. Dla tego srodowiska dosc dobrym systemem
> [...]

Zgadzam sie z powyzszym. Z tym, ze JESLI JEST TAKA MOZLIWOSC, nalezaloby
rozwazyc opcje zakupu softu pracujacego na maszynie unixowej, korzystajacego
np. z rdbms lub czegos takiego. W/g mnie czas Netware powoli sie konczy,
a UNIX bedzie znacznie latwiejszy przy rozstawaniu sie z DOSem.
Oczywiscie, nie jestem fanatykiem - czesto lepszym wyjsciem jest gorsze
oprogramowanie, przy swoich innych zaletach.

Greetings,
                                                KHC

Krzysztof Halasa

Palac Mlodziezy Internet: khc_at_pm.waw.pl
ul. Swietokrzyska Fidonet: KHC, 2:480/40
00-901 Warsaw, Poland