Re: Jaka siec?

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 09 Oct 1995 - 16:34:23 MET

Krzysztof Halasa wrote:
[---]
> Zgadzam sie z powyzszym. Z tym, ze JESLI JEST TAKA MOZLIWOSC, nalezaloby
> rozwazyc opcje zakupu softu pracujacego na maszynie unixowej, korzystajacego
> np. z rdbms lub czegos takiego. W/g mnie czas Netware powoli sie konczy,
> a UNIX bedzie znacznie latwiejszy przy rozstawaniu sie z DOSem.
> Oczywiscie, nie jestem fanatykiem - czesto lepszym wyjsciem jest gorsze
> oprogramowanie, przy swoich innych zaletach.

Wlasnie. Moze Solaris na x86? Albo cos z darmowych? FreeBSD lub Linux?

Jest cos takiego jak PC-NFS czy np. Samba.
Czyli mozna zrealizowac na poczatek serwer plikow - a tym samym uruchomic
np. nieszczesne Windowsy na stacji koncowej, a dodatkowo:
  1. nie traci sie komputra na serwer dedykowany (Netware)
  2. mamy latwosc rozbudowy pozniejszej sieci
     i np. polaczenia z Internetem (i prosze mi tu nie mowic o jakis
     pakietach dla Win - do polaczen z Internetem!!! ;)
  3. Ludzie z PCtow moga pracowac-
     - pod DOS/Win
     - zdalnie na tejze maszynie Unixowej.

Ja bym to tak zrobil... Wiem ze w niektorych zastosowaniach Win jest potrzbny
chocby dlatego ze ludzie go chca... Moim zdaniem mozna dorzucic do tego Unixa
i powoli przekonywac do niego ludzi...

Zbigniew Zych

--
WWW: http://www.uci.agh.edu.pl/student/infgrp/zych         Zyzio @ IRC