Re: OS/2 i Win32

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 06 Oct 1995 - 16:56:50 MET

Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl) wrote:
: w pozniejszych wersjach microfon wprowadzil "niezwykle wazne"
: usprawnienia, ktore powodowaly niekompatybilnosc z os/2... nawiasem
: mowiac to czesto stosowana praktyka przez microfon - patrz dr dos i
: windows 3.1 czy np. korzystanie z niepublikowanych funkcji zeby
: programy (microfona tylko rzecz jasna) pracowaly lepiej niz
: konkurencji i podobne. moim zdaniem to najlepsze swiadectwo tego,
: czym jest microfon - monopolista stosujacy chamskie chwyty tylko
: dlatego ze ma za duzo pieniedzy...

Zlosliwosc wielka, ale chamstwo nie wiem z czyjej strony. Czy to nie
po chamsku wcinac sie z wlasnym produktem w czyjes interesy?
A niech sobie IBM zaprojektuje od poczatku konkurencyjny system, dopisze
do niego Worda, Excela, Accessa, C, wyda pieniadze na reklame i promocje,
a nie bezczelnie robi Windows, tylko troche lepsze..

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |