Re: OS/2 i Win32

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 06 Oct 1995 - 13:49:50 MET

> : Czy jest mozliwe uruchomienie pod OS/2 aplikacji wymagajacych Win32?
> : Konkretnie, probowalem to zrobic z Mosaic (w Oknows mam zainstalowane
> : Win32OLE 1.25), ale dostaje komunikat o tym, ze biblioteka jest za stara.
> : Przyznaje, ze bawilem sie tym bardzo krotko, ale byc moze nie bede musial
> : wywazac otwartych drzwi...
>
> Podobno OS/2 toleruje win32s tylko do wersji 1.16 (wg usenet os/2)
> Piotr

w pozniejszych wersjach microfon wprowadzil "niezwykle wazne"
usprawnienia, ktore powodowaly niekompatybilnosc z os/2... nawiasem
mowiac to czesto stosowana praktyka przez microfon - patrz dr dos i
windows 3.1 czy np. korzystanie z niepublikowanych funkcji zeby
programy (microfona tylko rzecz jasna) pracowaly lepiej niz
konkurencji i podobne. moim zdaniem to najlepsze swiadectwo tego,
czym jest microfon - monopolista stosujacy chamskie chwyty tylko
dlatego ze ma za duzo pieniedzy... to sie nazywa wolny rynek jakby
ktos nie wiedzial... ale to typowe w pseudokulturze amerykanskiej - u
nas podobno ma byc tak samo - wiec sie uczmy...
karpio