Re: OS/2 i Win32

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 07 Oct 1995 - 12:44:58 MET

Jarek Lis napisal(-a) :

> Zlosliwosc wielka, ale chamstwo nie wiem z czyjej strony. Czy to nie
> po chamsku wcinac sie z wlasnym produktem w czyjes interesy?

Przepraszam, ale uwazam ze produkcja ms to nie sa tylko ich interesy. Tak
jak nie mozna powiedziec ze produkcja samochodow to tylko problem forda
volvo i fiata, a rowniez (wlasciwie przede wszystkim to osob kupujacych).
Jesli by sie okazalo (co nie jest wcale niemozliwe) ze te cale
oprogramowanie ms to pisze wlasciwie dla siebie (no moze ew. dla kilku
znajomych), zas sprzedaje tak przy okazji i nie jest to bynajmniej ich
podstawowa dzialalnosc, to mozna by mowic o wcinaniu sie w interes.

> A niech sobie IBM zaprojektuje od poczatku konkurencyjny system, dopisze
> do niego Worda, Excela, Accessa, C, wyda pieniadze na reklame i promocje,
> a nie bezczelnie robi Windows, tylko troche lepsze..

Czy ty tak naprawde uwazasz ????? Jaki jest cel okrywania na nowo czegos juz
poznanego (zwlaszcza wad) ? Czy nie mozna zaczac pisac systemu pozbawionego
z zalozenia jakis ograniczen (8+3 - "po co ludziom wiecej", 640k - "po co
ludziom wiecej" i jeszcze pare innych). Skoro windziarz budzi sie z reka w
nocniku ze czego sie nie dotknie to SCIANA to po co ktos ma to przechodzic
od poczatku ?

A wzmianka o troche lepszym windows jest dobra.

> Jaroslaw Lis

BTW. Czy przypadkiem Twoj tok rozumowania nie odpowiada dokladnie argumentom
MS ?

--
Pozdrowienia,
Wojtek