Re: Pytanie typu "PLYTA I PROCESOR"

Autor: Raphael Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Thu 05 Oct 1995 - 23:21:11 MET

In article <199510050214.DAA02047_at_malcolm.rmnet.it>
from 5 Oct 1995 03:13:49 +0100
Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>P.S. Rafal - jestes jednym z nielicznych na tej liscie, ktorzy cytuja
>tylko to co niezbedne do podtrzymania watku, ktorym chce sie zrobic
>te kilka [ciach] aby ulatwic innym lekture. Ja czytam ponad sto maili
>dziennie, wiec bardzo to sobie cenie. A strasznie mnie wkurzaja ci,
>ktorzy cytuja dwie strony czyjegos postingu, zeby na koncu dodac:
>"Calkowicie sie z Toba zgadzam, Stary".

Ta sprawa ma tylko jeden haczyk !
Widzisz(cie), ja cytuje tylko to, do czego chcialbym sie ustosunkowac.
Przy tym powstaje niebezpieczenstwo, ze zostanie mi zarzucone, iz
wyrywam pewne rzeczy z kontekstu. Staram sie jednak cytowac tyle,
aby temu zapobiec.

Rafal

P.S. Lubie czytac te grupe. Tu mianowicie nie zdarza sie aby
     rozpoczety watek o "komputerach" przeksztalcil sie w
     dyskusje o kosciele, gay'ach albo zydach. Tak trzymac
     koledzy :-)

| Raphael Posmyk (Hamburg, Germany) |
| "... carpe diem, quam minimum credula postero..." (Horatius) |
| Please send/reply all to raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de |