Re: Pytanie typu "PLYTA I PROCESOR"

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 04 Oct 1995 - 20:00:45 MET

On Wed, 4 Oct 1995 09:55:27 +0100 Raphael Posmyk wrote:

>Hm, co masz w tej chwili na mysli ? strategie cache, czas dostepu,
>nowe rozwiazania hardware'owe ...

Poniewaz pytanie to pojawilo sie w roznych formach juz kilkakrotnie
zarowno na liscie jak i w emailach na moj pryw. addr.,
wiec w najblizszym czasie (3, 4 dni) przygotuje takie male resumee'
o nowych technologiach RAM.

Grego

P.S. Rafal - jestes jednym z nielicznych na tej liscie, ktorzy cytuja
tylko to co niezbedne do podtrzymania watku, ktorym chce sie zrobic
te kilka [ciach] aby ulatwic innym lekture. Ja czytam ponad sto maili
dziennie, wiec bardzo to sobie cenie. A strasznie mnie wkurzaja ci,
ktorzy cytuja dwie strony czyjegos postingu, zeby na koncu dodac:
"Calkowicie sie z Toba zgadzam, Stary".

Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it G.Kus_at_agora.stm.it