Re: moj komputer

Autor: Raphael Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Thu 05 Oct 1995 - 23:21:20 MET

In article <44uprg$9s2_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>
from 4 Oct 1995 20:12:32 GMT
lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

>: Zawsze uwazalem, ze jezeli kogos stac na DB za 20k$, to powinno
>: go byc stac na system za powiedzmy 10k$ :-)

>No tak, ale wtedy sie okazuje, ze ten za 10k$ jest w sumie gorszy
>niz ten za darmo. Tak ogolnie gorszy, bo oczywiscie ma zalete, ze DB
>akurat pod nim jest pisana, testowana, zalecana,....

Jarek, zgadzam sie z Toba, ze ten za 10k$ wcale nie musi byc
lepszy od tego za nascie $. Nie o to mi chodzilo, lecz
o planowanie architektury i rozklad kosztow. Nie klocmy
sie teraz o to ile supportu otrzymasz do slabego systemu
za 10k$ a ile do dobrego za nascie $ :-)

Rafal

| Raphael Posmyk (Hamburg, Germany) |
| "... carpe diem, quam minimum credula postero..." (Horatius) |
| Please send/reply all to raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de |