Re: plyty glowne ASUS

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Tue 03 Oct 1995 - 13:53:08 MET

Wojtek Piecek napisal:
> [...]
>
> . Micronics M4Pi
> . ASUS 486SP3
> . DataExpert 4045
> . DataExpert 4044
> . DataExpert 4349
> . Atrend 1425
> . Micronics JX30Gc
> . IBM Cobalt
> . Soyo 027B2
> . Soyo 030H2
>
> wlasnie ASUS wypadl najlepiej. (niestety nie pamietam juz kilku plyt jakie
> sie nam przewinely przez rece w pojedynczych egzemplarzach, byly to na pewno

...czyli najlepsze z tych, ktore macie? Dalej mnie nie przekonales, ale
na takich jak ja nie ma rady ;-)), wiec chyba mozna sobie dac spokoj.

> Pozdrowienia,
> Wojtek
>
> [wojtekp_at_tch.waw.pl]
>
> PS. A tak mowi opis techniczny od plyty sp3:
>
> - On Board IDE
> . 2 x 32-bit Local Bus Enhanced-IDE ports (up to 4 IDE devices)
> . Support PIO Mode 3

A nowa wersja plyty GA-486AM ma PIO 4. OK, ale przyznaje, to chyba nie fair
porownywac wszystko z ASUS'em SP3, ktory chyba nie jest najnowszym
modelem asusow 486?

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_zsku.p.lodz.pl     |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |