Re: plyty glowne ASUS

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sun 08 Oct 1995 - 20:47:43 MET

Hey,
Tak cos mi sie zapodzialo ...

Marcin Wilk napisal(-a) :

> ..czyli najlepsze z tych, ktore macie? Dalej mnie nie przekonales, ale
> na takich jak ja nie ma rady ;-)), wiec chyba mozna sobie dac spokoj.

:)

> A nowa wersja plyty GA-486AM ma PIO 4. OK, ale przyznaje, to chyba nie fair

Opis jest dosc stary, a plyta od jakis 5-6 miesiecy ma MODE 4

> porownywac wszystko z ASUS'em SP3, ktory chyba nie jest najnowszym
> modelem asusow 486?

I tak i nie. Caly czas jest wkladany nowszy chipset w plyte, nie bylo chyba
dostaw na dwu identycznych wersjach. To samo dotyczy BIOS, caly czas AWARD,
zaden tam winAMI. I dobry. Ostatnio dodano opcje p'n'p ktora okazuje sie
dosc ciekawa w tej plycie.
Poza tym ASUS to przede wszystkim ambitne plyty Pentium (w tym duale), plyty
486 to jest wyrob raczej juz powoli wychodzacy z uzytku i wlasciwie poza
dwoma modelami to juz jest wycofany z produkcji.

--
Pozdrowienia,
Wojtek