Re: moj komputer

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 03 Oct 1995 - 07:18:58 MET

On Mon, 2 Oct 1995 21:15:14 +0100 you wrote:

>Mowiac szczerze to ja i tak wole Linuxa (ogolnie UNIXa). Po co mi
>nasladowanie skoro jest oryginal :)

A propos: poniewaz juz niedlugo zainstaluje sobie Linuxa, wiec
naturalnie zaczynam uzywac pod OS/2 tych samych narzedzi, zeby
nie mylic sie ustawicznie.
Ktory z popularnch shell'i poradza mi Unixowcy?
[Chodzi mi o shell najbardziej uzyteczny dla programisty,
wcale nie musi szczegolnie user-friendly]
Mysle ze lepiej zdac sie na zdanie tych, ktorzy juz przez
to przeszli niz tracic czas na doglebne zapoznanie sie
z kazdym z nich poto tylko by wybrac sobie najodpowiedniejszy.

Grego

Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it G.Kus_at_agora.stm.it