Re: Pytanie typu "PLYTA I PROCESOR"

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 02 Oct 1995 - 20:46:24 MET

> Jesli brat sie nie upomni, to teraz bede kupowal dysk...
> Na razie mam 160 MB ... chcialbym teraz kupic jakis 420 MB...

nie ma sensu - nie warto kupowac mniej niz 850, a najtaniej za 1mb
wychodzi teraz w 1.2gb. choc oczywiscie pozostaje problem ilosci kasy
no i potrzeb, ale jak wykazuje praktyka, na dowolnie duzym dysku po
dwoch miesiacach jest 10mb wolnego :)

karpio

ps. oczywiscie jesli chodzi o ide to nie uznaje innych dyskow niz
caviary :) moze i sa pol banki drozsze od konkurencji, ale warto
zaplacic za dwukrotnie wiekszy transfer... to narpawde widac!