Re: Pytanie typu "PLYTA I PROCESOR"

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 02 Oct 1995 - 20:42:40 MET

> a to ciekawe bo dx4/100 pokazuje mi 50.08 BogoMIPSow
> Piotr

a mi dwadziescia pare... ale i tak najwieksze znaczenie ma nie
wydajnosc procesora a ilosc ramu i potem wydajnosc dyskow...
doswiadczylem nie raz ile czasu zajmuje skompilowanie czegos
wiekszego (a chocby kernela) przy 4mb ram... byle 386sx z 8mb robi to
samo o pare rzedow wielkosci szybciej niz 586 z 4mb :)
karpio