Re: Drugi dysk w PC

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 02 Oct 1995 - 20:40:43 MET

> Po prostu: Co niektorzy gdy czytaja newsy, to jak tylko zauwaza pytanie
> na ktore znaja odpowiedz (albo tak im sie wydaje), to natychmiast chcac
> sie pochwalic swoja (nie)wiedza odpowiadaja, zamiast popatrzec na kolejne
> odpowiedzi i sprawdzic czy przypadkiem ktos juz tego nie zrobil.
> PS. To tylko ogolne stwierdzenie poparte osobistym doswiadczeniem.
> Prosze sie nie obrazac :-))

jasne :) sorry - nie wzialem tego pod uwage... zdaje sobie sprawe, ze
na liscie jest wiele osob, dysponujacych naprawde rozlegla wiedza na
temat pecetow i ze kazdy chcialby sie pochwalic, ze i on wie jak dany
problem rozwiazac... ale czasem wynika z tego niezdrowa dyskusja,
jakby troszke obok tematu :)
karpio

ps. a czemu mialbym sie niby obrazac?