Re: WinNT 3.51 Error:Intermediate file error during pipe

Autor: Tomasz K/loczko (kloczek_at_$NNTPGATEWAY)
Data: Fri 29 Sep 1995 - 11:24:46 MET

Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:
: kloczek@$NNTPGATEWAY (Tomasz K/loczko (sem. II FTiMS)) wrote:

: >Intermediate file error during pipe
: >
: >Wg dokumentacji do systemu jest to komunikat informujacy o tym ze TEMP
: >jest ustawiony na miejsce gdzie nie mam praw zapisu lub nie mam miejsca na
: >Od czasu do czasu kompilacja wywala sie z komunikatem: Can not open file.
: >Oba bledy pojawiaja sie ni z gruchy ni z pietruchy ( lolosowo).

: pewnie to ustawiles. ale sprawdz czy masz zmienna TEMP , ewentualnie TMP .
: Niektore programy siegaja do tej drugiej. Zdaza sie tez, ze po wejsciu do
: sesji dosa z niewiadomych przyczyn braknie miejsca dla zmiennych srodowiska,
: i zaczyna sie drzec ze nie moze zapisac bo nie ma uprawnien.
: (nie pracowalem na NT, ale na win311 plus NetWare. w sumie podobne problemy
: z win-dosem)

Zmienna TMP jest tak samo ustawiona jak TEMP. Moze ktos wie gdzie sie ustala
rozmiar srodowiska dla sesji CMD.EXE, bo ja nie znalazlem nigdzie w
dokumentacji nawet krotkiej informacji nt opcji CMD. Dla uzupelnienia podam
jeszcze ze komputer dziala w sieci WinNt-Netware, a komputer to pentium
100Mhz 2.1 GB HD z Adaptec AHA-2940.

kloczek

"Ludzie nie maja problemow, tylko sobie sami je stwarzaja"
Tomasz K/loczko, student
Politechnika Gdanska, wydzial Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej
e-mail  : kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl
tel     : +48 (058) 410955 w. 217
tel. PG : 1741 w. 217