Re: WinNT 3.51 Error:Intermediate file error during pipe

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 29 Sep 1995 - 09:22:33 MET

Stanislaw Jedrus napisal(-a) :
> Od siebie radze ci zrezygnuj z NT
> Mialem to zainstalowane z CD na dysku przez dwa dni (tyle mi starczylo
> cierpliwosci). Po tym okresie doszedlem do wniosku ze chodzi to dobrze
> o ile zasoby komputera ograniczaja sie do twardego dysku. Okazuje sie
> ze sie mylilem. Nawet plikow nie moze to obsluzyc poprawnie.
> Zreszta NT to wogole ciekawostka jedyna w swoim rodzaju:
> - moj CD-ROM posluzyl mi jedynie do instalacji, dalej nie bylo go
> w stanie NT obsluzyc (ciekawe co, podobno mozna odpalac wszystko
> co DOSowe - wszystko oprocz driverow).

Oczywiscie, bo NT beda w/g pewnego poziomimu rozumowania systemem klasy unix
(chodzi tutaj taki maly kernel mach ktory jest dosc stabilny - zaledwie
kilka razy mi sie wylozyl, oczywiscie bez zadnych przyczyn). W takim
systemie nastepuje przejecie przez kernel dostepu do wszystkich device jakie
ma system. Dopoki driver nie jest napisany pod nt i nie zarzada w sposob
wlasciwy o przerwanie/port/IO to wszystkie te zasoby sa busy.

> - z 16 bitowym driverem QIC-80 moglem sie pozegnac od razu,
> nie bylo takiej sily, ktora by zmusila NT do zaakceptowania tego,
> (podobno jest pelna zgodnosc ze standartem WIN 3.1)

Patrz wyzej. NT nie wykorzystuje podczas swojej pracy srodowiska dos (no bo
i skad ???), wszystko musi byc zrobione w jego otoczeniu. Czy probowales
kiedys instalowac karte scanera ktora pieknie chodzi pod win31 do nt ?!?!
Nawet nie probuj. Nie uda sie. (wykluczam taki kontroler ktory ma sterownik
pod nt).

> - moj modem mam zainstalowany na COM3 - IRQ 5, porty standartowe COM3
> po zwalczeniu NT ze obsluzyl to wreszcie system przy starcie
> zglasza komunikat ze adresy I/O portu COM3 pokrywaja sie z adresami
> I/O portu COM3 - i takie cos jako krytyczny blad systemu...

A to juz inna sprawa. Daje sie to rozwiazac, ale nie to jest dluga i
klopotliwa konfiguracja.

> Mozna by jeszcze wyliczyc pare innych przypadkow ale ostatni
> wymieniony spowodowal natychmiastowa deinstalacje systemu.

Nic trudnego :)

--
Pozdrowienia,
Wojtek