windows95

Autor: konopka_at_lodz2.p.lodz.pl
Data: Fri 22 Sep 1995 - 16:43:02 MET DST

Od kilku dni mam na swoim komputerze zainstalowane Windows 95.

Do zakupu owego pakietu zmusil mnie brak spolszczonego OS2, angielski
kupilem z komputerem (mozliwosci korzystania ze starych polskich aplikacji
z polska klawiatura).

W pierwszych chwilach uzytkowania pojawil sie problem wspolpracy starych
aplikacji z nowymi multijezycznymi fontami Win95 (np. Corel 5.0). Problem
dalo sie rozwiazac modyfikujac win.ini, przez dopisanie:

        Times New Roman CE,0=Times New Roman,238
        Courier New CE,0=Courier New,238

Rownoczesnie zainstalowalem MS Office 95 (oczywiscie wersja angielska).
Problem wystapil przy Wordzie 7.0, ktory prawy Alt traktuje jako Ctr-Alt
(lewy), co uniemozliwia kozystanie z polskich znakow (pod Ctr-Alt podpiete
sa funkcje Word'a). Moze ktos umie pomoc mi rozwiazac ten problem (ubogi
manual nie pomogl).

email: KONOPKA_at_LODZ2.P.LODZ.PL