Re: windows95

Autor: Artur Bartnicki (st60894_at_sco.zsi.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 22 Sep 1995 - 18:38:16 MET DST

konopka_at_lodz2.p.lodz.pl wrote:
> Problem wystapil przy Wordzie 7.0, ktory prawy Alt traktuje jako Ctr-Alt
> (lewy), co uniemozliwia kozystanie z polskich znakow (pod Ctr-Alt podpiete
> sa funkcje Word'a). Moze ktos umie pomoc mi rozwiazac ten problem (ubogi
> manual nie pomogl).

Dosc proste, wystepowalo juz w angielskim Wordzie 6.0. Wystarczy wybrac
'Tools/Customize', tam zakladke 'Keyboard', a nastepnie zmudnie przepatrzyc
wszystkie skroty, i wywalic te powiazane z Ctrl+Alt+literka. Mozna bez nich
zyc, zapewniam. Zajelo mi to ok 15 min., a potem dziala bez zarzutu.

--
Archie(tm)
"Before entering a dark room ensure it has walls.