RE: windows95

Autor: Tomek Freudenheim (TomekF_at_msp.waw.pl)
Data: Mon 25 Sep 1995 - 17:52:00 MET

W menu tools/customize/keybord mozna zmodyfikowac skroty klawiszowe.
 Mozesz powywalac (lub powstawiac inne) te ktore odpowiadaja polskim
literom. U mnie dziala to prawie doskonale poza tym, ze nie moge uzyskac
malego "ci" bo w to miejsce Word wstawia znak "copyright".
 Duze "ci" jest OK :-). Zreszta to nie tylko Word traktuje prawy alt jako
ctr-alt
bo poprostu prawy aly to nic innego ctr-alt. Jesli sie myle to czekam na
porawke.

Tomek