Re: windows95

Autor: Maciej Pedro Jastrzebski (pedro_at_apollo.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 23 Sep 1995 - 15:19:04 MET DST

konopka_at_lodz2.p.lodz.pl wrote:
[ ... ]
> Problem wystapil przy Wordzie 7.0, ktory prawy Alt traktuje jako Ctr-Alt
> (lewy), co uniemozliwia kozystanie z polskich znakow (pod Ctr-Alt podpiete
> sa funkcje Word'a). Moze ktos umie pomoc mi rozwiazac ten problem (ubogi
> manual nie pomogl).

  Podobnie bylo juz w Wordzie 6.0. Rozwiazanie bylo dosc elementarne -
  wystarczylo 'poodpinac' wszelkie makra zwiazane z kombinacjami klawiszy
  Alt-Ctrl-Costam_majacego_swoj_polski_odpowiednik. Tzn. jak np. Ctrl-Alt-O
  znaczy 'Open file and generate GPF', to nalezy te kombinacje z tego makra
  wyciac. W tym momencie nie pamietam dokladnie gdzie to sie konfiguruje,
  ale stawiam na Tools|Options|Keyboard. Albo jakos tak.

  HTH, Pedro.

Maciej "Pedro" Jastrzebski        INTERNET: PEDRO_at_golem.umcs.lublin.pl
"As the people here grow colder
 I turn to my computer
And spend my evenings with it
 Like a friend."                   - Kate Bush, "Deeper Understanding"