Re: Peter Norton WYPINA sie na WIN'95

Autor: Piotr Goczal (bilbo_at_polonez.man.lodz.pl)
Data: Wed 20 Sep 1995 - 23:25:32 MET DST

On Wed, 20 Sep 1995, Jarek Kozak wrote:

> HI SZANOWNI FANI NEKROSOFTU!!!
>
> Mysle ze czas do dyskusji o jakosci systemow wielozadaniowych dopuscic
> fachowcow.
>
> Zyje sobie niejaki Norton Peter no ten Norton Commandera.
>
> No i firma Symantec ( czyt.P.Norton ) wypuscila caly pakiet roznych programow
> pod win'95 - a wiec Norton Antywirus,Norton Utilites etc,etc.
> Pytanie dlaczego -- Peter Norton wie ze wczesniej czy pozniej win'95 rozpieprzy
> twoja prace wiec narzedzia do ratowania beda w cenie.
> Peter norton wie ze w win'95 wielozadaniowo beda hulaly jedynie wirusy wiec
> [...]
Naprawde mi Cie szkoda!
Nawet nie chce mi sie komentowac Twoich wypowiedzi!!!
Peter Norton nie napisal NU for OS bo uzywa go tak znikowa ilosc
uzytkownikow ze po prostu to by sie nie oplacalo!
Tak a propo slownictwa to chyba Ci "przyszlo" od czestego uzywania OS'a.
Wyrazy wspolczucia!
Lacze pozdrowienia dla wszystkich fanow OS-2 :-)

                        Piotr vel Bilbo