Re: Cos dla Frajerow Ktorzy Kupia Win'95

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 19 Sep 1995 - 15:11:21 MET DST

Piotr Kucharski (chopin_at_sgh.waw.pl) wrote:
: > Gwoli scislosci: DOS ma dwa FAT-y, a unix nie. Inna sprawa, ze w mojej
: > bogatej praktyce drugi FAT byl bardzo rzadko uzyteczny - zwykle i tak
: > zawieral to co pierwszy.
: o ile dobrze pamietam po to wlasnie jest :) zeby zawieral _dokladnie to
: samo_ co pierwszy - dla bezpieczenstwa. Inna sprawa ze nikt nie korzysta z
: drugiej kopii FATu oprocz DOSa i ludzi ktorzy odtwarzaja pierwsza kopie z
: drugiej :)

No wlasnie o to chodzi, ze nie ma czego odtwarzac, bo jak pierwsza jest
zniszczona, to 99% przypadkow druga tez.
:
: > Takie rozwiazanie mnie zupelnie nie satysfakcjonuje. Przy pomocy rm, to
: > sobie plik skasowalem raz. A znacznie czesciej zrobilem to przy uzyciu
: > programu (ot chocby ftp), ktory plik skasowal, zapisal nowy i po problemie.
: > Odtworzyc starego sie nie da.
: nooo... tego to nawet w dosie sie nie da uniknac... trzebaby pisac rezydenty
: ktore sprawdzaja czy plik jest i bronic zapisu na nim albo... wlaczyc opcje
: set unique on w ftp :)
:
He,he, pod DOS takie rezydenty sad od dawna. Najblizszy sie undelete nazywa.
A pod unixa ciagle nie ma. 'set unique' rozwiazuje nieco problem ftp, ale
sa jeszcze inne programy....

Jarek.