Re: Poszukiwane pr. FFT !!!

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 19 Sep 1995 - 15:24:26 MET DST

Jarek Lis wrote:

> A. Cianciara 39-83 (alexc_at_slc1) wrote:
> : Skoro o FFT mowa to mam takie proste pytanko.
> : Jezeli mam przebieg sygnalu i chce go odfiltrowac np. filtrem dolno
> : przepustowym 20 Hz. Jezeli ten przebieg potraktuje FFT a nastepnie wyzeruje
> : wszystkie skladowe odpowiedzialne z czest. wyzsze od 20 Hz. To co zostanie
> : znowu potraktuje tym razem IFFT. Na wyjsciu dostane jakis przebieg czasowy
> : tylko jak on sie ma do tego co chcialem uzyskac ? Co na to sygnalowcy?

> Otrzymasz cos, co wyglada jak przepuszczone przez bardzo nedzny filtr
> [...]

 Napisalem kiedys cos takiego - do oryginalnego SUNowskiego soundtool'a
dodalem filtr. Wczytujesz dzwiek z /dev/audio, albo z pliku, poddajesz
filtrowaniu, i mozesz: albo zapisac do innego pliku, albo posluchac na
/dev/audio.

Program wymaga Xwindows oraz urzadzenia /dev/audio w formacie SUNowskim.
Powinno chodzic pod SunOsem, Solarisem z Xwindows, oraz tez powinno
dzialac (nie sprawdzalem!!!) pod Linuxem z Xwindowsami oraz z byle karta
dzwiekowa lub driverem do PC Speakera (wtedy oczywiscie tylko odtwarzanie).

Zrodla tej mojej przerobki udostepniam wszelkim chetnym. Public Domain.

Prosze PRIVATE EMAIL do mnie. (zych_at_icslab.agh.edu.pl)

Zbigniew Zych

--
WWW: http://www.agh.edu.pl/student/infgrp/zych             Zyzio @ IRC
PGP: finger zych_at_ernie.icslab.agh.edu.pl    IRC ADMIN @ irc.agh.edu.pl