Re: Karty dzwiekowe.

Autor: Piotr Wroblewski (piotr_at_highresnmr.biophys.upenn.edu)
Data: Tue 01 Aug 1995 - 17:09:55 MET DST

(na temat przewagi GUS nad SB)

Hmmmm, ekspertem nie jestem, ale zajrzalem do MIDI Mappera w WIndows Setup,
i do wyboru mialem cztery emulacje (w tym Roland MT32 i Proteus /1), z
ktorych kazdemu mozna bylo przypisac 128 roznych dzwiekow, jak sadze,
tychze sampli. Nie wiem, gdzie sa trzymane informacje na ich temat, czy
w RAM czy gdzies w innym miejscu (juz znalazlem blad we wlasnym liscie:
sampli jest 128, ale kanaly sa cztery - moja karta ma chip Enhanced FM OPL3)
Coz, wielkim fanem plikow MIDI i tak nie jestem, bo nie mam nic oprocz tego,
co standartowo przychodzi z Windows i SB - jest tego moze szesc utworow,
natomiast non-stop uzywam CD-ROMu, bo jakosc dzwieku jest lepsza niz na
przenosnym odtwarzaczu CD.

Regards,
Pete Wroblewski