Re: Karty dzwiekowe.

Autor: Piotr Wroblewski (piotr_at_highresnmr.biophys.upenn.edu)
Data: Tue 01 Aug 1995 - 04:06:44 MET DST

Pytanie:
Po co sobie zakladac dwie karty dzwiekowe, i zabierac
dodatkowe adresy i przerwania? Mam SB 16 MultiCD,
I jak na razie, nie spotkalem sie z sytuacja, w ktorej
nie bylbym zadowolony z jakosci dzwieku, nie zaleznie
od oprogramowania ktore w danym momencie obslugiwaloby
karte. Natomiast mam juz sporo napchane innych urzadzen,
i kazde przerwanie jest na wage zlota.

Regards,
Pete Wroblewski