Wypisanie sie z listy

Autor: Anita Winiarska <anitaw54_at_gmail.com>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 18:15:55 MET DST

Witam.Czy nikt z Was nie zastanawia sie dlaczego tak wiele osob chce
wypisac sie z listy? Otoz,to jest moje zdanie,w wiekszosci nie
jestescie kolekcjonerami tylko...mam klopot z nadaniem
nazwy...handlarzami(nie chce obrazic
handlowcow),zawistnikami,jestescie nietolerancyjni,niegrzeczni,by nie
rzec wprost-zle wychowani.Troszke wiedzy,kilka okazow i woda sodowa we
lbie.Az strach pomyslec co by sie dzialo gdybyscie dostali sie do
rzadu,choc czasem mam wrazenie,ze kilku panow tam rozpoznaje(takie
dejavu),sorry za zla pisownie,nie znam francuskiego.Zazdrosc wylazi z
Was na kazdym kroku.Dopiero Kuba,mlody chlopak,czlowiek kochajacy
mineraly,bez problemow zaczal wskazywac,opisywac stanowiska.Czy Wam
nie wstyd?Ja sie wstydze za Was przed Kuba.Mam nadzieje,ze Kuba
odcedzi ziarno od plew dosyc szybko. A dlaczego nie jest latwo wypisac
sie z listy? Dlaczego wciaz pojawiaja sie tego typu prosby i
lekcewazace odpowiedzi-Sam sie zapisales,sam sie wypisz.O...,to
nastepne pytanie.Trzeba wpisac w temat unsubscribe i
nastepnie(poniewaz administrator nie wierzy w to iz ktos przy zdrowych
zmyslach che wystapic z tak wspanialego grona)trzeba wpisac w
tresc(podobno) zlepek bezsensownych liter i cyfr,bardzo
dlugi.Sprobowalam ale okazalo sie,ze w tym zlepku byla chyba jednak
spacja,nie zauwazylam,dzieki temu mozecie przeczytac ten post.Co ja
mowie,co ja mowie ??? Toz juz kilka postow wysylalam i nie przeszly
przez cenzure admina,nie zdziwie sie jesli i ten zginie w
mrokach...czegos tam.Na wszelki wypadek zapisze te moje wypociny i
jesli nie dotra na liste,wysle je na prywatne adresy
uczestnikow.Pozdrawiam pasjonatow,milosnikow mineralow,co nie
znaczy,ze wszystkich uczestnikow listy.Anita