Re: Wypisanie sie z listy

Autor: Andy <andyk_at_spunge.org>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 18:50:37 MET DST

> Witam.Czy nikt z Was nie zastanawia sie dlaczego tak wiele osob chce
> wypisac sie z listy? Otoz,to jest moje zdanie,w wiekszosci nie
> jestescie kolekcjonerami tylko...mam klopot z nadaniem
> nazwy...handlarzami(nie chce obrazic

IMHO wypisuja sie glownie Ci, ktorzy nie sa tematem poszukiwania i
zbierania mineralow naprawde zainteresowani (te osoby, ktore chca sie
wypisac nigdy na liscie na temat mineralow nie dyskutowaly) - to dobrze,
ze tacy sie wypisuja i tak przeciez lista nie ma z nich zadnego pozytku,
gdyz nie dyskutuja na tematy dla ktorych jest przeznaczona lista.

> handlowcow),zawistnikami,jestescie nietolerancyjni,niegrzeczni,by nie
> rzec wprost-zle wychowani.Troszke wiedzy,kilka okazow i woda sodowa we

Zanim sie zacznie tak ostro krytykowac innych czy nie wypadaloby najpierw
samej swiecic przykladem?

W zasadzie nie przypominam sobie zadnego Twojego istotnego postu na temat
mineralow.

> odcedzi ziarno od plew dosyc szybko. A dlaczego nie jest latwo wypisac
> sie z listy? Dlaczego wciaz pojawiaja sie tego typu prosby i

Z listy jest bardzo latwo sie wypisac i to na kilka sposobow, a
informacja o tym jak sie wypisac jest m.in. w pelnym naglowku kazdego
postu wysylanego na liste.

> lekcewazace odpowiedzi-Sam sie zapisales,sam sie wypisz.O...,to

A niby dlaczego ktos kto potrafil sam sie zapisac nie moze w ten sam
sposob sam sie wypisac?
Lista ma byc samoobslugowa w kwestii zapisania sie i wypisania.

Podaje na prosby o wypisanie sie link do strony z opisem jak to zrobic,
nie jest to wiec w zadnym wypadku lekcewazenie, zadna z tych osob nie
zglosila sie do mnie, aby miala problemy z wypisaniem sie po podaniu
linku do strony opisujacej jak to zrobic.

> nastepne pytanie.Trzeba wpisac w temat unsubscribe i
> nastepnie(poniewaz administrator nie wierzy w to iz ktos przy zdrowych
> zmyslach che wystapic z tak wspanialego grona)trzeba wpisac w
> tresc(podobno) zlepek bezsensownych liter i cyfr,bardzo
> dlugi.Sprobowalam ale okazalo sie,ze w tym zlepku byla chyba jednak
> spacja,nie zauwazylam,dzieki temu mozecie przeczytac ten post.Co ja

Wybralas widac najtrudniejszy sposob. Nie trzeba wcale recznie wpisywac
zadnych kodow. Wejdz na strone subskrybcyjna
(https://lists.man.lodz.pl/mailman/listinfo/mineraly ) i tam sie wypisz,
skoro e-mailami nie potrafisz.

> mowie,co ja mowie ??? Toz juz kilka postow wysylalam i nie przeszly
> przez cenzure admina,nie zdziwie sie jesli i ten zginie w

Nie ma zadnej cenzury. Zadnych Twoich postow nie zatrzymywalem. Zanim
zaczniesz do wszystkich naokolo miec nieuzasadnione pretensje zastanow
sie najpierw co sama robisz zle.
Lista jest niemoderowana, jedynie posty wieksze niz 12 kB sa zatrzymywane
do moderacji, po to zeby na liste nie przedostawaly sie wirusy (ktore sa
zwykle wieksze niz 12 kB). Tekstowe posty o takiej dlugosci bardzo rzadko
sa przez kogokolwiek wysylane na liste. Ostatnio jedynie tekstowy post
Tomka o Strzegomiu byl z tego powodu zatrzymany do moderacji. Po
zatwierdzeniu ukazal sie na liscie. Wszystkie posty mniejsze niz 12 kB (a
takich jest wysylanych ok. 99,99 %) ukazuja sie na liscie bez
jakiejkolwiek moderacji, czyli trafiaja na liste bezposrednio.

ak