Re: Re: Największy diament

Autor: Jacek <jbog_at_interia.pl>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 18:09:07 MET DST

Czy J. Scovil pojedzie go obfotografowac zanim to sie stanie? Swoją drogą to straszliwie mało informacji dotychczas zostało podanych. Nie wiadomo nic poza mało precyzyjnym określeniem masy; Bo co tak naprawdę oznacza "dwukrotnie cięższy"? Coolinan był fragmentem większego kryształu. Jak jest w tym przypadku ? Czy jest to podobnie fragment, czy też cały mniej lub bardziej regularny kryształ? Jaka jest jego klasa? (mam na myśli przezroczystość, wybarwienie) A propos wagi: Coolinan miał ponad 3000 ct ... co daje po przeliczeniu ponad 600 gram !!! Dwukrotnie cięższy oznacza diament o masie ponad 1 kilograma !!!! Hmmm ... Scovil myślę nie będzie go fotografował - prędzej jacyś fachmani z De Beers'a :) J.

Nudzisz sie w domu? Sprawdz, co sie dzieje w okolicy!
Kliknij >>> http://link.interia.pl/f1b80