Re: Witam, Jestem nowy!

Autor: Andy <andyk_at_spunge.org>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 14:29:40 MET DST

> Jeden artykuł dotyczący Kamieńca- suszyny obiecałem już panu Kefirowi(
> znam tylko jego nick) na stronę www.menteetmalleo.pl.
> Drugi artykuł( oczywiście różniacy sie znacznie w treści) dotyczący
> Kamieńca-Suszyny chcisłbym napisać dla " Otoczaka".

To jeszcze zapraszam w trzecie miejsce, czyli prosze o publikowanie
artykulow na stronie WWW naszej listy dyskusynej
http://www.man.lodz.pl/MINERALY/ .

ak

PS. Prosze odpowiadac pod cytatem, a nie nad oraz wycinac zbedne cytaty
(te fragmenty postu poprzednika, do ktorych sie nie ustosunkowujemy), tak
jak nakazuje netykieta oraz regulamin listy:
http://mineraly.pg.gda.pl/FAQ/index.html#Regulamin