microminerały - zeolity poszukuję

Autor: <paleonet_at_op.pl>
Data: Sun 19 Aug 2007 - 11:32:51 MET DST

witam,

jesli macie jakies ciekawe micro okazy zeolitów na wymianę bądź tez na
sprzedaż, zapraszam. Jestem zainteresowany ....

A tak przy okazji, pomyślałem, że każdy kto zbiera takie "osobniki" mógłby
zrobić listę własnie okazów micro na wymianę (czy sprzedaż). Mozna by zrobić
"kółko micro-maniaków". W Polsce jeszcze mało rozpowszechnione są takie
okazy, a naprawdę rzeczy bardzo ciekawe ... a jakie rzadkie !

Aha, mam w ofercie pudełeczka własnie na micro .... www.paleonet.nas.pl

pozdrawiam

Jarosław