Re: Glupie pytanie

Autor: lunac <lunac_at_nie-smiecic-poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 17:56:34 MET DST

Tomek Praszkier napisał(a):

> Czy poprostu malo kto byl w Strzegomskich kamieniołomach?

Miejsce jest świetne, tam znalazłem mój najpiękniejszy okaz,
kilku centymetrowy morion. Ale że było to dobre kilka lat temu,nie
pamiętam nawet dokładnie który był to kamieniołom.

A jest ich wiele jak widać chociażby z Twojej mapki.

Choć później znalazłem lepsze miejsca z minerałami i na razie nie
planuję powracać w okolice Strzegomia. Trochę zbyt płasko :-)

Pozdrawiam
Lunac