Re: Re: Glupie pytanie

Autor: Bartek Komorowski <bkomorowski_at_op.pl>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 13:58:21 MET DST

Tomku - tez tak to odczytalem jako oglolna uwage o poszerzaniu wiedzy jak i swiadomosci co ladne a co nie , ale podzielam poglad ze kazdy okaz jest wart gdy ma wartosc dla twego kto go znalazl, czasami wrecz, i tu mowie to bez zlosliwosci - zniechecasz do dyskutowania, bo po pierwsze (z calym szacunkiem dla Twej wiedzy) mam wrazenie ze wyrazajac sie o czyms co dla mnie ladne Ty stwierdzisz ze badziewie, dwa - ze nijak moja wiedza ma sie do twojej a masz swoisty styl zwracania uwagi na niescislosci ktory blokuje ludzi bez odpowiedniego slownictwa i wiedzy. Tomku wiedz ze popieram Cie w wielu kwestiach ale nie popieram ostrej polemiki nad ziemniakami, pozwol zyc ziemniakom a sam rob dobra "prace u podstaw" i uswiadamiaj nie krytykujac innych za bardzo...

Bartek