Re: Mindat.org

Autor: <paleonet_at_op.pl>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 18:04:29 MET DST

Witam serdecznie wszystkich ,

tak, równiez polecam stronę mindat.org, jest nieoceniona ! Często znając
lokalizację i mając okazy z niej nieopisane mozemy powoli dojść do tego co
jest co. Internet daje duże mozliwości o jakich nie śnili nasi
koledzy zbierając okazy lata temu. No cóz, świat idzie do przodu ....

Ps. jesli ktoś jest zainteresowany czasopismami Lapis, zapraszam na allegro.
Za tydzień będę miał kolejne numery . A, Panie Tomku, jesli nadal jest Pan
zainteresowany to prosiłbym o aktualną listę czasopism, zobaczę czy mam coś
na uzupełnienie. Mail do mnie: paleonet@op.pl

A, co do Strzegomia: żałuje ale także nie byłem w tych okolicach ... ;(
Zresztą wiem, że cięzko nawet wejśc gdziekolwiek więc ..... pozdrawiam !
Jarosław