Re: Re: Glupie pytanie

Autor: Bartek Komorowski <bkomorowski_at_op.pl>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 17:55:35 MET DST

Tomku ja bylem ale nie mam czym sie pochwalic - moze tylko kalcytem i jedna ladna druza wilosci 80cm na 30 z morionami zoolitami strzegomitem i albitem. Mam tez ladne skalenie wraz z kwarcami i epidotem oraz kwarce z bavenitem. Ale byly one raczej kupne niz zdobyczne - czasami jezdze do zimnika by zdobyc moriony i ladne milibdenity. Chyba najladniejsze w mojej kolekcji.

To tyle Tomku.

Co do artykulu przeczytalem ale sie nie produkuje bo nie chce byc posadzony o "ziemniaczana kolekcje". Tomku czasami nawet jesli uwazasz ze kolekcje sa niskiej wartosci ze wzgledu na jakosc okazow to przemilcz sobie czasami bo mimo ze sam podzielem poglad ze warto dbac o poszerzanie horyzontow i jakosci okazow to fizycznie nie mam kasy na lepsze okazy teraz - wiesz, moj maly szkrab zaczal ciezko chorowac - i tyle.

Pozdrawiam Bartek