Re: Adres forum

Autor: Tomek Praszkier <pra_tomek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 11:08:22 MET DST

Proponuję, zeby przestać pisac 10 post na temat tego, że trzeba
przestac pisać na ten temat (ja też własnie to robie ;-).
Niech ci co sa tak zniesmaczeni zaczna pisac merytorycznie.
Ja w ciagu ostatnich 3 dni wysłałem 3 teksty merytoryczne na temat
minerałów i lokalizacji (ostatni Strzegomski czeka na akceptacje
admina).
Proponuje, żeby każdy wysłał 3 takie posty w ciagu 3 nastepnych dni
to będzą inne tematy do dyskusji.

T.