Re: Adres forum

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 22:49:58 MET DST

Użytkownik "Tomek Praszkier" <pra_tomek@poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości news:mailman.197.1186723685.423.mineraly@man.lodz.pl...

> Nie mam zamiaru się wdawać w ten poziom dyskusji.
> Jeżeli moje wczesniejsze mejle wyglądały jakbym kogos personalnie
> atakował to przepraszam - chodziło mi o wywołanie dyskusji nad
> kolekcjonerstwe.

Zgadza się, to nie był atak personalnie skierowany na mnie. Tak ten
ubiegłoroczny jak i ten ostatni. Musiałbym chyba być skończonym
idiotą żeby go tak skalsyfikować. Zapomniałeś jednak, że poruszasz
się w nader delikatnej materii bardzo indywidualnych odczuć i nie
pwinieneś w takim przypadku w żaden sposób ich nadwyrężać.
Możesz tu przedstawiać jakie chcesz, własne poglądy na temat
minerałów i wszystkiego co się z nimi i ich kolekcjonowaniem, czy
zamiłowaniem do nich wiąże. Prawo do tego daje Ci formuła listy
dyskusyjnej, nie ja. Unikaj jednak jaskrawo i niesprawiedliwie
lekceważących ocen. Kiedy sam zachowasz odpowiednio wysoki
poziom dyskusji wówczas i ja nie dam Ci powodów do narzekania
na jej poziom. Jeśli nie dorównuję Ci z jakichkolwiek powodów
poziomem wiedzy i doświadczenia (a nie dorównuję), bądź obok
i prezentuj siebie, ale nie próbuj nikogo kąsać. Pokaż na co Ciebie
stać, pokaż jak potrafisz lepiej. Stwórz sytuację w której dotrze do
mnie, że tutaj nie przystaję. Zachęć do tego, także tych swoich
stronników którzy tak ofiarnie nadstawiali wczoraj za Ciebie klaty.
Kiedy zrozumiem, że jestem tu za cienki, że tu nie pasuję, odejdę
cichutko i bez spektakularnego trzaskania drzwiami. Przeprosiny,
jeżeli są skierowane także i do mnie, przyjmuję i pozostaję ufny,
że się nam podobnie niezręczna sytuacja więcej nie powtórzy.

                                                      Andrzej