Sławniowice

Autor: <Krzysztof.Wnek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 14 Jul 2007 - 10:32:45 MET DST

Aby za bardzo nie szukać :)
http://mineraly.pg.gda.pl/Zloza/hydro.html oraz
http://oen.dydaktyka.agh.edu.pl/dydaktyka/inzynieria_srodowiska/c_petrografia/slowniczek.html

Jeśli pisałem o krasie oraz glinach rezydualnych to jaka jest ich geneza
i jakie minerały się tworzą oraz z czego?
Czy już sobie przypadkiem nie udzieliliście odpowiedzi czym są te minerały barwy
brunatnej występujące w postaci cienkich żyłek. Ja bym bardzo
ostrożnie podchodził to podania nazwy ostatecznej tych minerałów.

Oddziaływanie związków Fe jest faktycznie bardzo widoczne w
Sławniowicach, oraz jest jedną z przyczyn zabarwienia tych skał
zwłaszcza silnie to jest widoczne w pewnych fragmentach kamieniołomu.

--
Pozdrowienia,
 Krzysztof.Wnek@poczta.onet.pl