Re: Sławniowice

Autor: Andy <andyk_at_spunge.org>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 11:06:39 MET DST

> Teraz pomyślcie czym wywołana jest zmienna barwa marmurów, w/w złożu
> jaki związek powoduje takie zabarwienie? Wiecie już jakie procesy

Nie wiem, bo sie nawet wiekszosci zdjec nie przyjrzalem, ale biorac pod
uwage, ze Fe jest wszechobecne i pospolite, to moze wlasnie ono?

> Dla zainteresowanych:
> Złoto okruchowe i inne minerały ciężkie w osadach potoku Maruszka k.
Burgrabic (Sudety Wschodnie)
> http://www.pgi.gov.pl/pdf/pg_2004_03_03a.pdf

Fajne, ale nie rozumiem dlaczego w Tab. 3 wyniki skladu sa wieksze niz
100% lub ujemne dla niektorych pierwiastkow - to przeciez nie ma
fizycznego sensu.

ak