Re: wakacje 2007 - gdzie jechac

Autor: bulba008 <bulba008_at_op.pl>
Data: Wed 02 May 2007 - 17:20:34 MET DST

Andrzej Pełka napisał(a):
> Ha... :-) Możesz też bulba zaczekać do 11 sierpnia
> i zaszaleć w Kletnie z młotkiem w dłoni jako uczestnik
> już drugich mistrzostw w poszukiwaniu minerałów.
>
> http://mineraly.pg.gda.pl/Wycieczki/mistrzostwa.html
> http://www.gory.info.pl/mistrzostwa/index.html
>

> Andrzej

Dziekuje za odpowiedzi

Niestety we sierpniu nie mam urlopu.
Zalozmy, ze wybralem juz nocleg w okolicach Polanicy lub Bystrzycy.
Chcialbym zasiegnac dokladniejszych informacji (mapka) gdzie podjechac
samochodem/pieszo i z jakim sprzetem, zeby troche pokopac.Czy sa jakies
miejsca do tego wyznaczone (analogia do lowisk platnych) czy chodze po
terenie i wkopuje sie w spotkane pagorki. Czy wejscia do starych
kamieniolomow sa legane. Kilkanascie lat temu z takiego obiektu, gdzie
nie bylo aani ogrodzenia ani tabliczki pogonily mnie i mojego kolege
niezle pieski.

Ps
Czy jest realna szansa znalezienia w tych okolicach (w promieniu okolo
50 km)przez amatora np. agatow? (one najbardziej przemawiaja do mojej zony)

Z.