NOC MUZEÓW w Krakowie

Autor: <Krzysztof.Wnek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 May 2007 - 18:05:11 MET DST

Witaj Marek,

W Twoim liście datowanym 2 maja 2007 (11:03:34) można przeczytać:

> Nie wiem skąd jesteś, ale jeśli nie będzie to zbyt daleko, to poleciłbym
> Kletno. W okolicy bliższej i dalszej jest mnóstwo obiektów z noclegami i
> wyżywieniem, w różnych cenach, natomiast w Kletnie nie znajdziesz może
> oszałamiających okazów, ale dla początkującego zbieracza może to być
> zabawa, a masz pewność, że coś znajdziesz. Ponadto na miejscu do
> zwidzenia jaskinia Niedźwiedzia i kopalnia uranu (tak naprawdę to
> fluorytu, ale jak ładnie to brzmi). Na pewno wielu informacji udzieli
Następna edycja [url]http://www.krakow.pl/kalendarium/?MODE=kalim&TYPE=show&IM_ID=3900[/url]

Muzeum Geologiczne Instytutu Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk
zaprasza na NOC MUZEÓW w Krakowie, ul. Senacka 1-3
18/19 maja 2007 (z piątku na sobotę) w godz. 19:00-1:00
[url]http://www.ing.pan.pl/muzeum/noc_2007.htm[/url]

--
Pozdrowienia,
 Krzysztof.Wnek@poczta.onet.pl