Gdzie wystawy Mineralow w Krakowie i Warszawie

Autor: PolandMET <kevlarwarez_at_alpha.net.pl>
Data: Fri 22 Sep 2006 - 11:53:50 MET DST

Witam.
Mam znajomego z USA, ktory w przyszlym miesiacu bedzie m.in. w Krakowie i
Wa-wie. Majac pare godzin czasu wolnego chcialby odwiedzic jakies muzeum
mineralow lub tez sprzedawce w celu nabycia jakis fajnych okazow. Moze
podsuniecie mi jakies propozycje ?
W Wa-wie nasuwa mi sie tylko muzeum w PIGu, a w Krakowie wystawa mineralow
na AGH, tylko nie wiem czy ona tam jest non stop.
Dzieki
Marcin Cimala