Re: Saint Marie Aux Mine 2006

Autor: Tomek Praszkier <pra_tomek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 01 Sep 2006 - 11:10:59 MET DST

> Przede wszystkim jednak zapytam o sprzêt. Jakim aparatem robi³e¶
> zdjêcia minera³ów, jakie jest niezbêdne minimum parametrów dla
> aparatu cyfrowego do wykonywania dobrej jako¶ci zdjêæ bliskich
> obiektów?

część zdjęć - zgodnie z podpisami - wykonana jest przez Jeffa
Scovila w profesjonalnym studiu (wszystkie zdjęcia okazów z kol.
Spirifera). Te które sam robiłem robiłem amatorskim aparatem Sony
T9. poza tym niewiele pomoge bo nie znam sie na fotografowaniu
okazów, ale... ale o tym w oddzielnym mejlu.

T.