Re: Saint Marie Aux Mine 2006

Autor: Andrzej Kasperowicz <andyk_at_spunge.org>
Data: Fri 01 Sep 2006 - 06:00:21 MET DST

> Na zakończenie pierwszej serii postów Saint Marie Aux Mine 2006 -
> zapraszan na krótka wycieczkę po ostatniej giełdzie w tym uroczym
> miasteczku.
> Jeżeli tego typu relacje budzą wasze zainteresowanie moge
> spróbować redagować tego typu wiadomości w miare regularnie.

Oczywiscie, te relacje sa bardzo ciekawe, a prezentowane okazy
niejednokrotnie pozbawiaja tchu, nawet tych co juz mieli okazje widziec
niejedno i w niejednym muzeum na swiecie.
Zatem zachecam do prezentowania kolejnych relacji.

> Prosze o uwagi ( m. in. czy zdjecia nie są za duże - ja mam monitor
> 24" więc trudno mi ocenić),

Nawet jesli sie nie mieszcza w calym ekranie na mniejszych monitorach, o
niskiej rozdzielczosci ekranu, to mi osobiscie to nie przeszkadza w
przypadku zdjec mineralow - zawsze mozna w przegladarce przesunac
zdjecie, zeby zobaczyc jego kolejna czesc, a ponadto istnieje tez niemal
w kazdej przegladarce stron WWW mozliwosc wyswietlenia zdjecia w
oddzielnym oknie przegladarki (prawym guzikiem myszy) tak aby zdjecie
miescilo sie w calosci w ekranie (przegladarka automatycznie dopasuje
jego wielkosc do wielkosci okna) - wole bowiem zdjecia mineralow duze, o
wysokiej rodzielczosci, gdyz na nich najlepiej widac szczegoly
prezentowanego mineralu, natomiast na zdjeciach zbyt malych tych
szczegolow nie widac i przez to takie fotografie bywaja mniej
interesujace. Tak wiec zachecam do prezentowania duzych zdjec (mozna tez
zrobic tak, ze dopiero po kliknieciu na mniejsze zdjecie pojawi sie
pelnowymiarowe, o duzej rozdzielczosci).

ak