Re: Re: Re: Re: Mistrzostwa Polski w Poszukiwaniu Minerał ów

Autor: Bartek Komorowski <bkomorowski_at_op.pl>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 18:24:21 MET DST

Szanowni grupowicze - bardzo proszę by ta obstrukcja ( słowo ostatnio modne w polityce) maili na temat kto ironicznie kto niesłusznie a kto znowu z pasją została zakończona. Przychylam się do posta Marka Battka i jeszcze innego który przczytałem w tym natłoku. Nie warto się tak unosić, - po co? Na przyszły rok proponuję organizatorom wprowadzić zmiany tam gdzie zebrane doświadczenie wykazało braki, tak by już wspmniane przez jednego z "listowiczów", choroby wieku dziecieńcego były już przeszłością. Co więcej, trzeba powiedzieć, że impreza była taka sobie - też tam byłem i mimo iż jestem tolerancyjny i kocham Kletno ( zbieram minerały i o0kazy z Kletna od blisko 22 lat) to wiele wspomnianych przez Andrzeja uwag mnie też drażniło.

To tyle pozdrawiam Organizatorów, krytyków i oburzonych krytyką - przypominając że to nie sejm i warto zachować tolerancje dla krytyków i nieobraźliwej krytki. Jeszcze mamy wolność słowa - jak długo nikt nie wie - może do wyborów samorządowych - a co potem?

Pozdrawiam
Bartek Komorowski