Re: Mistrzostwa Polski w Poszukiwaniu Minerałów

Autor: Wojciech Pawlak <wojciech_pawlak_at_gazeta.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 23:13:38 MET DST

Witam.
Panie Miroslawie, chyba niepotrzebnie sie Pan uniosl. Relacja p.
Andrzeja - czestego goscia tej listy - w moim odczuciu nie
wykpiwala ani imprezy, ani sposobu jej przeprowadzenia. Autor
slusznie wytknal niedociagniecia, ktore zaobserwowal, ale takze
sporo rzeczy pochwalil. Pana emocjonalna wypowiedz wynika moze z
faktu, ze jest Pan jednym z organizatorow - nie wiem, tylko
przypuszczam? Jezeli tak jest, to wystarczy po prostu przeczytac
tekst jeszcze raz i zanotowac sobie wskazowki do wykorzystania za
rok, poniewaz mam nadzieje, że II Miedzynarodowe Mistrzostwa takze
sie odbeda. I choroby wieku dzieciecego impreza bedzie miala juz za
soba.
Czego wszystkim nam zycze.
Pozdrawiam

--