Re: Identyfikacja skał i minerałów ....

Autor: Andrzej Pełka <U238_at_wp.pl>
Data: Sat 29 Oct 2005 - 01:33:53 MET DST

Użytkownik "Piotr" <pete274@o2.pl> napisał w wiadomości
news:mailman.206.1130488408.509.mineraly@man.lodz.pl...

> ... bo tak to Kolega widzi, a to Kolega ma monopol na rację ?

Tak użytkowniku Piotrze, tak właśnie Kolega to widzi. Tak widzi, choć nie
ma monopolu na rację. Nie o rację też Koledze chodzi. Chodzi o prawdę,
a ta jest niczym innym jak zgodnością sądu z rzeczywistością, czyli nie z tym
co zawiera i wyemanuje wyobraźnia użytkownika Andrzejewskiego, tylko
z obiektywnymi, możliwymi do sprawdzenia faktami. Prawdą zaś jest, że

"merytorycznie słuszne ostrzeżenie przed zbyt kategorycznym
formułowaniem odpowiedzi przy braku pełnych danych" było tu kompletnie
niczym nie uzasadnione, nikt bowiem nie sformułował żadnej kategorycznej
odpowiedzi - to łatwo sprawdzić użytkowniku Piotrze. Tym samym nikt nie
dał użytkownikowi Andrzejewskiemu podstaw do tak bardzo napastliwego
wystąpienia jakie tu zamieścił. Odnoszę "SUBIEKTYWNE" wrażenie, że
użytkownik Andrzejewski podjął tu raczej korespondencję ze swoją nazbyt
wybujałą wyobraźnią. Oczywiście użytkownik Piotr ma prawo uważać jego
wypowiedź za bardzo cenną - nie mnie decydować, co się użytkownikowi
Piotrowi podoba, nie życzę sobie jednak pod moim adresem głupkowatych
uwag odnośnie stosowania nerwosolu. W niczym sobie na nie nie zasłużyłem.
Jeżeli zaś użytkownik Piotr inaczej nie potrafi polecałbym mu raczej dalszą
aktywność w temacie "idiotyczna grupa" gdzie dopatrzył się już sformułowań
"dosadnych i wiele mówiących". Na zakończenie jeszcze uwaga, prawda nie
"leży po środku" użytkowniku Piotrze. Ona jedynie bywa tam umieszczana
przez durniów którym zdawało się, że mogą nie uważać, a którzy to wbrew
temu, jakie uzyskali efekty, nadal usilnie domagają się dla siebie szacunku.
Skończyłem.

                                                            Kolega.